Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna.

Kérdése van? Hívjon minket! +36703354187

Magura MT5 Fék
Magura MT5 Fék
39 990 Ft

Magura MT5 Fék

A azon kerékpárosok felhasználására tervezték, akik a maximális fékerő elérése mellett egy megnyerő megjelenéssel bíró ékszerrel kívánják díszíteni bringájukat. Felhasználás tekintetében a Trial bringák mellet XC, Mountain Bike-ra és downhillre egyaránt ajánlott.
In stock   (4 db)
39 990 Ft
Details
A Magura céget 1893-ban hozták létre. A Német cég eleinte gyümölcslé prések készítésébe kezdett, majd 1922-ben tért át a kerékpár alkatrészek gyártására melyben a mai napig meghatározó vállalat a kerékpáros iparban. A fröccsöntő technikájuk egyedülálló és az üzemben lévő 7 öntvénygép heti 7 napból 24 órán keresztül készíti számunkra a jobbnál jobb alkatrészeket. A szimmetrikus fékkar: Az ideális társ legyen szó túra, hegyi, downhill vagy akár Triál felhasználásra. A fék sokoldalúsága a gondos tervezés, a jó minőségű anyaghasználat és a kifogásolhatatlan gyártási technikában rejlik. A fékkarok mechanikai és ergonómiai szempontból is megállják a helyüket bármilyen felhasználási területen. A fékkar könnyű és merev a Carbotecture eljárásnak köszönhetően. Egy különálló bilincsel rögzíthető a kormányra kettő csavarral. Így a fékkart anélkül le és felszerelhetjük, hogy a markolatot vagy bandázst le kelljen bontani a kerékpárunkról. Flip-flop rendszerű, vagyis nem határozunk meg első és hátsó fékkart. Mind a kettő oldalán található légtelenítő nyílás, így a szerelést sem befolyásolja a kar felszerelésének oldala. A fékkar állását a tetején lévő torkszkulcs nyílású csavarral állíthatjuk be az ujjunknak megfelelő helyzetbe. A nyomáspontot a fék automatikusan szabályozza a kiegyenlítő tartály működtetésével. Emiatt a fékbetét kopását sem fogjuk észlelni, hiszen a fékkar automatikusan kintebb tolja a dugattyút folyamatos biztonságos fékérzetet és fékerőt biztosítva. Ez a féknyereg olyan mint egy satu: Az egy darabból készült féknyereg szélesített testet kapott az elődjeihez képest. A tervezők az adott fékpont közötti távolság közé összeszereltek kettő darab MT4 féknyereg dugattyút és így meg is alkották az MT5 féknyerget. Persze ennyire nem volt könnyű dolguk. A dugattyúk méretét kisebbre kellett venni, hogy elférjenek és megfelelően tudjuk üzemeltetni a fékkarral. A fékbetétet is ki kellett szélesítni. Közel kétszer nagyobb a fékbetét felület mint a két dugattyús féknyergek esetében. Ennek köszönhetően a fék azonnali és óriási fékerőt biztosít felhasználójának bármilyen környezetben. A munkahenger PM (Post Mount) rendszerű. A piacon lévő triál kerékpárok is ilyen rögzítést alkalmaznak vagyis rögtön felszerelhető a féknyereg adapter nélkül. A fékcső bemenet a belső oldalon helyezkedik el, de nem kell tartanunk attól, hogy a fékcső törni fog a váz kialakítása miatt. A bement végénél levő gömb lazításával tudjuk állítani a cső irányát, így nem tud sérülni a fékcső. A fékbetét egy menetes csappal rögzül a féknyeregbe így a helyén tartva. A doboz tartalma: A dobozban található egy Magura használati útmutató. Ebben megtaláljuk a fék pontos specifikációját valamint a megfelelő használatának útmutatóját. Tartalmaz még egy kisebb csomagot, melyben a féknyerget rögzítő csavarokat, valamint a fékcső rövidebbre vágásához szükséges szerelékek kaptak helyet. A gyártó pár darab Magura matricát is biztosít részünkre a csomag alján. A fékek felszerelését és a fékcső méretre vágását bízzuk szakemberre. Amennyiben nem szakember végzi el ezt a feladatot, a fék garanciáját veszíti.
Info
Article No.
m-mt-5-brake