A csövek felépítése: 6061-T6 alumíniumból készült Triál váz. Anyagának köszönhetően egy strapabíró váz, de súlyban is dobogóra kerülne. A váz csövei a legtöbb helyen kerek profilúak, leszámítva néhány helyet ahol lapolt csöveket használtak. Ilyen például a Támvilla, így növelve a váz hátsó részének a merevségét. A fékkonzol és a papucsok CNC munkálással előre kimart majd sablonban való hegesztést követően kapcsolódnak össze a váz többi részével. A felső cső 120mm magas, melyből CNC megmunkálással vágtak könnyítést. A váznak nyeregcső nyílása is van mely szilikon kupakkal van lezárva, de igény esetén a Jitsie által gyártott nyerget tehetünk a kerékpárra. A láncfeszítés mechanizmusa: A láncfeszítés csigás mechanizmusra épül, vagyis a támvilla belső oldalán a kettő feszítő csavar adott és a kerékagyon lévő csigák fognak segíteni a lánc feszítésében és a kerék középre állításában. Fékek rögzítési pontja: Kizárólag tárcsafék konzol található a vázon mely PM (Post Mount) kialakítású, ezáltal adapter nélkül tudja fogadni a legtöbb tárcsaféket és lesz alkalmas a 160 mm-es tárcsához. A fékkonzol egy darab CNC megmunkálással készült. A konzol a támvilla felső csövére van hegesztve. A fékcsövet a vázon kialakított több rögzítő fülhöz csatlakoztathatjuk, hogy a vázon szépen egyenletesen fusson végig és ne legyen zavaró. Hajtás kompatibilitás: A középcsapágy háza 68 mm-es, vagyis bármelyik monoblokk ideális a vázhoz ami ugyan ilyen csésze mérettel rendelkezik. A középrész és a racsni védelmét a vázhoz tartozó bashguard biztosítja mely egy darabból készül, négy csavar rögzíti a monoblokkházhoz. A védő és a váz között egy elaszter gumi segít elnyelni a ráérkezéstől keletkezett erőket. Megjelenés, stílus: A Jitsie fényezése nem piskóta. A fényezés megakadályozza a kosz megtapadását a vázon és a külső behatások számára is ellenáll. A vázon lakkozás nélküli matricázás van, mely esetleges sérülést követően eltávolítható és újramatricázhat. Összességében egy modern megjelenésű bringa, mely mindenki alatt vágányul mutat.